thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca hareket ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı edinmek yürekin en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının detaylı meşruhatını aşağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en turfa ve en yavuz malum dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu değinti noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak yürekin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter başlangıçarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine ilişkilar ve uygulayım özetler ya da iş özetleri için fen yürekerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını temin etmek yürekin eder göndermek eleştiri önem taşır. Kişiye özel yürekerik ve ilişki çekici teklifler iştirakı bırakmak dair çok anlayışe yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge rekzetmek zorundasınız. Video pazarlama Video en mecallü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Zevküsefa ve sondaj yürekin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Video pazarlama marka ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C yürekerik pazarlama stratejilerinin yıllardır ibik taşı konumunda. Video pay etmek, içeriğinizi elan şu denli insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü yan sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher teşvik edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilişki çekici şekilde göndermek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, makul bir erek kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız bağlamlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Feysbuk hala dünyanın en kocaman içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B müşteriları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile bağlamlantı rekzetmek yürekin harika bir görev. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı yürekerik türlerine sahip olsa da bütünü epey videoteyp/tasvir odaklıdır. Bu nedenle yürekerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden nasıl darmadağın etmek istediğinizi her vakit bölüm önünde bulundurun ve buna göre kombinezon mimarin. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği yürekin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yavuz şekilde istifade etmek yürekin dijital pazarlama taktiklerini temelli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan şu denli aktif kullanıcıya sahip. Endamsız mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kısaltarak ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Lakin içtimai medyada başüstüneğu kabil mesajlar kısaltarak ve öz olursa keskin hale gelir. Pazarlama ekipleri, sadece dimdik yürekeren kısaltarak ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif yürekerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilişki çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, içeriğiniz erek kitlenizin lakinç ve ilişki sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme yürekin eder sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, selen bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital defa kartları kabil yürekerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün yürekeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Sonunda, kontrol neticelerinda elan erdemli sıralarda ve elan kesif görülür, içeriğinize trafik enseışı sağlamlanır. İyi SEO geriları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sadıkdır. Web içeriğinizde yavuz çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan şu denli sözcükten oluşan ifadeler) değerlendirmek SEO’nuzu elan yavuz hale getirir, trafik ve devirtürme dair elan erdemli gerilar sağlamlar. Faziletli itibarlı üçüncü yan sayfalardan organik ilişkilar dercetmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir ilişkiya gelen her tıklama yürekin ödeme mimarilır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin yürekerik rahatışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), kocaman yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve bağlamlantı göstermesi yürekin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çkırmızıışmasıyla tanılamatabilir. Hassaten web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme orantıını (elan şu denli tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.

dijital pazarlama

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.