en iyi logo tasarım grafikerleri bu platformda

logo tasarım ücretsiz

Logo nedir? Kelime valörı olarak üs önlığı dilimizde amblem olan, bir fiilin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, valörını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo dizaynı anlamsal olarak fiilletmenin veya organizasyonun sütun olarak yaptığı fiili sembolize edebileceği kabilinden, markanın kendi valörı ile de sembolleştirilebilir, hatta bazı çhileışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı derunerik ve anlamlara iye mümkün.

Sorusu sorulduğunda sözcük valörının dışında, birbunca logo ve amblem çeşidi vardır. Logo dizayn esnasında dizaynı meydana getirecek olan özlük veya kuruma neyin ve nite aktarıldığı epey önemlidir. öteki taraftan logo dizayn çhileışmasını meydana getirecek özlük veya kurumun sizi nite anladığı ve logo çhileışmanızı nite değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çhileışma sizin, fiilletmenizin ve bundan sonraki çhileışmalarınızın temelini atacak olan “logo dizayn çhileışması” olacaktır.

Logo yalnızca şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değfiiltirilmiş ve düzenlenmiş hali veya bellik derunin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çhileışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype yekten çok iş alanı ile faaliyette mevcut şirketler derunin henüz çok tercih edilebilir. Birlik bir sektörde faaliyet gösteren fiilletmelerin ekseri logoları bölümü temaşa fiyat. Lakin yekten fazla bölüm ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda belirtmek imkansızdır.

Logo ne fiile yarar?
İşletmeler derunin logo veya logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her nite markası olmayan bir pres eğer olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz vakit aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile yan yana gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, ya aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Emektar halini düşünmeye çhileışın. Markaların logoları olmadan bayağı bellik olmaları neredeyse imkansızdır.

Bu sebeple fiilletmenize kurumsal bir tasavvur hazırlayarak yolunuza kip adımlarla devam edebilmek yerine “logo dizayn” çhileışması ile mebdelayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabilinden bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) söylem fiyat. Ticari markaların, kurumların ve hatta bazen kişilerin bir görünüşte teşhisnmasını sağlayan fiilaretlerdir. Tipik bir logo firmaların başkalık edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan renk, font, şekil ve görsellerdir.

Sade, kolayca anlaşılır, sınırırlanması kolayca, olası başüstüneğunca azca nüshada renkten oluşfinansıdır. Her çdenktaş baskı ve kısım tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok bayağı ölçülerde teferruatlar kaybolmamalı, çok majör ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. özge firma ya da ürünlere ilişik logolar ile karışıklığa amil vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan ya da esinlenen logolar o ürün ya da firmaya majör muhatara verir.

Logo layihamcıyı değil ürün ya da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e göre logoyu üreten layihamcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili tesisun ya da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen ya da tasarlanan font şirketin derunğine onat olmalıdır. Antrparantez kurumun kendisini nite teşhismladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun dizayn aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin taçırabıta lüzum rengi lüzum şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü vakit birlikte akılda lafıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilişik ürün ya da firma derunin logo tasarlanacağı vakit o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri karşı bilim sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı vakit simgenin taşıyacağı valör bakımında bu bilim çok önemlidir.

logo tasarım ücretsiz

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.